دعوت به نمایشگاه قطعات به شیوه تهدید

دعوت به نمایشگاه قطعات به شیوه تهدید

عسل داداشلو- روز گذشته چند نفر از مخاطبان ما، متن پیامکی از سوی شرکت بازرگانی ایدرو را در اختیار پادکست پیکان قرار دادند که بیشتر از دعوت به نمایشگاه قطعات ، نشان از تهدید به حضور در این نمایشگاه دارد.

به گزارش پیکان، نمایشگاه قطعات خودرو سال گذشته در آبان ماه برگزار شد اما امسال ابتدا تاریخ این نمایشگاه ۲۷ آذر ماه و سپس به اول بهمن ماه تغییر داده شد. در این بین بسیاری از قطعه‌سازان به دلیل مشکلات مالی و شرایط کرونا یا از همان ابتدا درخواست حضور ندادند یا به دلیل تغییر تاریخ از حضور در نمایشگاه انصراف دادند.

حالا از آنجا که طبیعتا شرکت بازرگانی ایدرو از این فرآیند متضرر شده، یکی از کارکنان این شرکت که مدیر اجرایی نمایشگاه نیز هست، با ارسال پیامکی با محتوای نامناسب، تلاش کرده که قطعه‌سازان را برای حضور در این نمایشگاه ترغیب کند. (تصویر پیوست)

اکنون پرسش اینجاست، در حالیکه هر روز بیش از ۴۰۰ هموطن ما به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهند و آمار مبتلایان هر روز رکورد جدیدی را ثبت می‌کند. همچنین از سوی دیگر بیمارستان‌ها توان پذیرش بیماران جدید را نداشته و گاها با کمبود دارو مواجه شده‌اند، اصلا لزوم برگزاری چنین نمایشگاهی چیست و چه کسی مجوز این برگزاری را داده است؟

آیا صرفا شوآف و پر کردن جیب عده‌ای به جان کارمندان شرکت‌های قطعه‌سازی می‌ارزد آن هم در شرایطی که اوضاع تولید به گونه‌ایست که همه محصولات از قطعه‌سازان خریداری می‌شود.

شرکت بازرگانی ایدرو سال‌هاست به گروه خودروسازی سایپا فروخته شده است.

ورود به گفتگو

بیشتر

Subscribe